Erano indiavolate le forze dell'ordine (celere) non riuscivano a trattenere , le hanno infine arrestate!!
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
per sapere di cosa si trattasseFEMEN (Ukrainian: Фемен) is a feminist Ukrainian protest group based in Kiev, founded in 2008. The organization became internationally known for organizing topless protests against sex tourists, religious institutions, international marriage agencies, sexism and other social, national and international topics.[1][5][6][7][8][9][10][11] In October 2012 the organization claimed it had about 40 activists in Ukraine, and another 100 who had joined their protests abroad,[5] as well as tens of thousands of supporters via the social network Vkontakte.[12] Some of the goals of the organisation are: "To develop leadership, intellectual and moral qualities of the young women in Ukraine" and "To build up the image of Ukraine, the country with great opportunities for women".[13] FEMEN activists have been regularly detained by the Ukrainian police in response to their protests.[14]
ma è impossibile revocarglielo?uvdonbairo ha scritto:Le Femen arrivano in Italia con [...] visto di 1 anno business.
Se questo fosse vero allora e' il movimento giusto folklore mediatico piu' o meno sponsorizzatouvdonbairo ha scritto:Le Femen arrivano in Italia con Porche Cayenne, abiti firmati e visto di 1 anno business.
Il loro lavoro è far parlare i giornali e in ogni caso, in buona parte delle situazioni, ricevono il compenso a seconda della difficoltà di par parlare (in genere male) di un personaggio in vista.
Hanno accesso in tutto il mondo perchè hanno dei mandanti potenti che pagano bene.
Tranquillo corvo, sto personalmente organizzando un casting (all'insaputa di mia moglieCiorni.voran ha scritto:Mi sembra giusto.Mi piacerebbe sapere allora cosa guadagnano e se è un prerequisito essere senza "pere" per far parte del gruppo.Capisco che questo aiuti negli scontri con la polizia...